2012. február 23., csütörtök

8 db-os TESTÁPOLÓ csomag - szuper-különleges - Jelenlegi ára: 1 Ft


Ü d v ö z ö l l e k - köszönöm látogatásodat - örülök !
itt egy 8 darabos, csakis testápoló szerekből álló csomagot állítottam be, - különlegességekből.
a csomag tartalma részben használatlan, ami használva volt 1-2-szer, azt a részletezésemben megemlítem.
1. cottage - le caramel - douche lait gourmande - francia, 250 ml-es tusoló tej - érintetlen
2. sephora - 150 ml-es francia tesápoló olaj - 1x használtam a kézfejen csak illata miatt
3. yves rocher - fruit de noel (e = kettő ponttal a tetején : -) - 75 ml-es kézápoló, edition kiadás, 1x próbáltam                                    
4. yves rocher - lavande aus der provence - 50 ml-es lábfej frissítő mask - nagyon jó a télen
kiszáradt lábfejekre is ! - 1x probáltam picikét, 1 lábfejre
5. oriflame - divine - 50 ml-es golyós deodorant - 1x próbáltam, nem az illatom...
6. bulgari - aqva - 30 ml-es tusgel - használatlan
7. dr. theiss naturwaren - olivenöl folyékony szappan - tisztítja és egyben ápolja a bőrt - 50ml -használatlan
   
8. dr. theiss naturwaren - olivenöl - ápoló hajshapon a strapált hajra - príííma - használom a
    normális nagyságot...
minden kérdésedre szívesen válaszolok, és egyben kívánok izgalmas licitálást : -)))



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-25 15:28
. 8 db-os TESTÁPOLÓ csomag - szuper-különleges - Jelenlegi ára: 1 Ft