2011. április 28., csütörtök

csillám zselé, színes zselé - Jelenlegi ára: 500 Ft

Az ár 1 db-ra vonatkozik!
Kíváló minőségű színes csillám zselék!
Kötési idő 2-3 perc
Nem kell várnod heteket, a zselék készleten vannak.
Válogass össze több színt és 5000 Ft felett ajándékot küldök!
Műkörmös vagyok és én is ezekkel a zselékkel dolgozom.
Ha egy kicsit kreatív vagy, keverhetsz bele csillámokat
vagy hexagont,
így még extrémebb és szebb körmöket készíthetsz vendégeidnek.
A zselék 5 g-os tégelyben kaphatók!
A képeket nem máshonnan töltöttem le,
tehát azokat a színeket kapod, amiket a képeken látsz!!!
apró csillámos ezüst, közép csillámos ezüst, fehér színes csillám, zöld csillám
arany színes csillám, sötét arany csillám, arany csillám
rózsaszín csillám, világos rózsaszín csillám, erős rózsaszín csillám
ciklámen apró csillám, ciklámen közép csillám, bordós lila színes csillám
lila csillám, kék csillám, narancs csillám
Nézz körül nálam, vannak színjátszós zseléim, csillám zseléim, gyöngyház és matt színes zseléim is!
Sajnos a rossz tapasztalatokra hivatkozva 7 napot tudok várni a termék kifizetésére, miután leütötted az aukciót. Amennyiben ezt nem sikerül teljesítened, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot, ellenkező esetben negatív értékelést fogok adni, mivel a jutalékot nekem ki kell fizetnem. A termék leütése után kapni fogsz egy értesítő email-t a Tesz-Vesz-től, mely tartalmazza az én adataimat (email, telefonszám, bankszámlaszám). Ezeken keresztül fogsz tudni elérni!
Megértésedet előre is köszönöm, további jó vásárlást.


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-03 09:55
. csillám zselé, színes zselé - Jelenlegi ára: 500 Ft